/  Допомога  /  Загальні питання

Загальні питання

Комп'ютер запам'ятав мій логін, пароль та інші дані, які вводились раніше (Cookie). Як їх видалити?
Відгуки про користувача
Гарантії безпеки угод
Програми-блокувальники реклами (Adblock, Adguard, Ad Muncher, AdStop та інші)
Сервіси / спеціалісти з розміщення оголошень
Комп'ютер запам'ятав мій логін, пароль та інші дані, які вводились раніше (Cookie). Як їх видалити?
Комп'ютер (браузер) автоматично запам'ятовує (в cookies) деякі дані, які вводяться користувачами, щоб при повторному заповненні форм їх не доводилось вводити заново.
Видалити всі дані, які були записані «Biz2Biz» в cookies.

Примітка: обліковий запис, оголошення та будь-яка інша розміщена на сайті інформація не видаляється.

Відгуки про користувача

Будь-який відгук публікується від імені автора, з посиланням на сторінку автора (користувача).

Будь-який відгук (позитивний, нейтральний, негативний) публикується тільки зі згоди адресата (продавця), відмова від публікації підтвердженого негативного відгуку призводить до блокування акаунту адресата(продавця)

Автор відгуку (покупець):

  • несе повну відповідальність за правдивість відгуку;
  • може відредагувати відгук (зокрема змінити оцінку) до моменту його публікації адресатом (продавцем);
  • може видалити відгук до моменту його публікації адресатом (продавцем);

Адресат відгуку (продавець):

  • бачить відгук відразу після його написання автором;
  • може видалити позитивний відгук (з високою оцінкою) до моменту його публикації;
  • може написати коментар до відгуку;
  • публикує відгук (зокрема негативний)... НЕ адміністратор публикує відгук;
  • може відмовитись від публікації негативного відгуку, підтвердженого фактами, але буде заблокований безстроково і без права на відновлення акаунту;

Публікація негативних відгуків

Для публікації негативного відгуку автор (покупець) має надати докази факту угоди (покупки\продажу\послуг). Це можуть бути фото/скани чеку/документу/декларації, фото товару тощо.

Адміністратор перевіряє надані докази факту угоди і текст відгуку. Якщо наданих фактів угоди достатньо: адміністратор підтверджує негативний відгук і вимагає його публікацію від адресата (продавця). Зазвичай встановлюється термін публікації 3 доби. Для адресата (продавця) до вирішення питання з відгуком блокуються всі основні функції сайту.

Адресат (продавець) може відмовитись від публікації підтвердженого фактами негативного відгуку, але по завершенню встановленого терміну публикації буде заблокирований безстроково.

Діюча система публикації негативних відгуків довела свою ефективність.
З одного боку, отриманий, але іще не опублікований відгук часто сприяє швидкому вирішенню питання адресатом (продавцем) і відміненню відгуку автором (покупцем) іще до його публікації, з іншого - система суттєво ускладнює написання негативних відгуків конкурентам.

Практика показує, що більшість негативних відгуків не підтверджуються або видаляються з ініціативи самих авторів(часто в результаті вирішення питання).

Гарних вам відгуків...

Гарантії безпеки угод
Ми не можемо гарантувати чесність і порядність всіх, хто розміщує оголошення. Ми не виступаємо гарантами.
Про всяк випадок іще раз нагадуємо: будьте гранично пильними при укладанні будь-яких угод. Не давайте себе обманути низькою ціною чи іншими оманливими умовами.

Програми-блокувальники реклами (Adblock, Adguard, Ad Muncher, AdStop та інші)
Програми-блокувальники реклами можуть помилково блокувати, приховувати, пошкоджувати важливі функції «Biz2Biz», а саме:
  • вибірково блокувати завантаження скриптів сайту, що призводить до некоректної роботи сторінки;
  • видаляти зі сторінки сайту елементи, що унеможливлює її повноцінне використання.
Приклади хибного спрацьовування:
  • на сторінці оголошення програма-блокувальник може заблокувати можливість перегляду телефону;
  • на сторінці додавання оголошення програма-блокувальник може заблокувати доотримання даних форми або унеможливити надсилання форми в цілому;
  • на сторінці керування оголошеннями програма-блокувальник може видалити функції `Копіювати`, `Оновити`, `Виділити`, `Видалити` та будь-які інші.
Рішення досить просте: в налаштуваннях програми-блокувальника вимкнути її використання на «Biz2Biz» (дозволити виконання всіх скриптів та показ банерів на «Biz2Biz»).
Сервіси / спеціалісти з розміщення оголошень

Правилами сайту заборонено управляти декількома акаунтами одному користувачу чи з одного комп'ютера.

Ці обмеження не стосуються акаунтів, які керуються сервісами чи спеціалістами з розміщення оголошень.


Методи розміщення:

  • Метод 1. Для кожного користувача реєструвати окремий акаунт.

    Важливо: щоб до акаунтів користувачів, які керуються сервісом чи спеціалістом з розміщення оголошень НЕ застосовувались обмеження, потрібно працювати як сервіс чи спеціаліст з розміщення оголошень.

  • Метод 2. Всі оголошення всіх користувачів розміщувати з одного акаунта.
    • Адміністратором видаляється телефон із облікового запису користувача;
    • Замість імені користувача вказується назва сервісу, наприклад: "Менеджер Назва_сервісу";
    • Контактна інформація вказується в тексті кожного оголошення.

    Перевага: можливість оновлювати всі оголошення в один клік.

Щоб почати працювати як сервіс чи спеціаліст з розміщення оголошень, потрібно надати адміністратору наступну інформацію:

  • назву сервісу / ПІБ спеціаліста;
  • посилання на сайт сервісу / профілі в соц. мережах / профілі на популярних сайтах;
  • постійний контактний e-mail / телефон сервісу / спеціаліста;
  • постійний IP, якщо акаунти реєструються з одного сервера (НЕ обов'язково);
  • власний домен для e-mail-ів, на які реєструються акаунти (НЕ обов'язково);
  • додаткова інформація (НЕ обов'язково).

Немає обмежень за кількістю акаунтів, які створюються підтвердженими сервісами чи спеціалістами з розміщення оголошень.

Система автоматично відслідковує зв'язки між акаунтами, які керуються сервісом чи спеціалістом з розміщення оголошень, і прописує допуски для всіх нових акаунтів.

Якщо зв'язок між акаунтами автоматично встановити не вдалося (наприклад, у результаті зміни комп'ютера) і були застосовані обмеження - для вирішення питання достатньо одного листа адміністраторові (з контактного e-mail-у).

Cервіс чи спеціаліст з розміщення оголошень не повинен розміщувати оголошення, які можуть порушувати правила дошки оголошень.

Будемо вдячні за будь-які пропозиції щодо покращення\спрощення роботи з сайтом для сервісів і\або спеціалістів з розміщення оголошень.

З усіх питань, пов'язаних з роботою сайту, звертайтеся до адміністратора через форму зв'язку



ua
/ua/
0